Кількість
|
Вартість
|
||
|
Для того щоб приєднати фазні провідники, нульові робочі провідники та захисні провідники механічним або електричним способом використовують нульові шини. На сьогоднішній день це найпростіші за своєю конструкцією клемники, основним призначенням яких є з'єднання проводів. Для того щоб організувати проводку в розподільчому щитку або коробці розпаяної використовують саме їх.
Металева коробка, до складу якої входять болтові контакти, є основною частиною конструкції приладу. Ця колодка може кріпитися на панель щита, а також для установки може використовуватися монтажна рейка або ізолююча частина, яка спеціально призначена для неї.
Матеріалом виготовлення цих шин є нікельована латунь високої якості або електротехнічна бронза. Поліамід використовується при виготовленні ізоляції та діелектричної основи, до того ж він не підтримує горіння. Самозагасні полімери при виробництві ізолюючої задньої панелі та прозорої захисної кришки в тому випадку, коли шина знаходиться в корпусі пристрою. Деякі моделі приладів мають дві і більше шин, ізоляція кожної з них зроблена окремо. Найпоширеніші типи нульових шин: шини на DIN-ізоляторі, стандартного типу з використанням ізолятора «Стійка», з кутовим ізолятором, шини в корпусі та шини з ізоляційною оболонкою.
При кріпленні їх використовують 35мм. рейку стандартного типу, на яку і безпосередньо кріпиться шина. Також закріпити її можна прямо на панель щита двома гвинтами. Конструкція приладу визначає спосіб його кріплення.
Для з'єднання мідних дротів одножильного типу цей прилад відмінно підходить. При приєднанні кабелів багатожильного типу заздалегідь потрібно кінець кабелі за допомогою гільзи. Застосування нульової шини можливе, якщо номінальна напруга мережі не перевищує 400В. Температурні коливання для нормальної роботи нульових шин не повинні перевищувати меж -42 і +55, відносна вологість може бути до 90 відсотків.
2 або 4 нульові шини - крос-модулі, що мають в наявності, можуть використовуватися на струмах до ста ампер.