У нашому інтернет-магазині ви з комфортом виберіть для себе потрібний товар, а потім можете за лічені секунди оформити замовлення та отримати його у максимально короткі терміни. Менеджери та консультанти нашого інтернет-магазину з радістю допоможуть вам у виборі товару, підкажуть найбільш оптимальний для вас метод оплати та доставки.

Оплата

Ви зможете оплатити замовлення такими способами:

  • перерахувавши гроші на розрахунковий рахунок (юридичні та фізичні особи);
  • при отриманні товару у відділенні Нової пошти.
  • перерахувавши гроші готівкою або за допомогою електронної картки;

INTEKO є платником ПДВ на загальних підставах та надає повний пакет необхідних для бухгалтерії документів.

Для оформлення документів юридичній особі необхідно надіслати копію довіреності, свідоцтво платника ПДВ або єдиного податку факсом (032)445-54-45 або електронною поштою info@inteko.com.ua

З нашого боку, оригінали всіх необхідних документів будуть доставлені разом із замовленням.

Звертаємо увагу, що за банківського переказу стягуватиметься додаткова комісія від 0,75 до 3-х відсотків від суми.

Номер картки Приватбанку: 5168755104668492 (Галкін Марія)

Доставка

Наш магазин підтримує всі доступні на даний момент методи оплати, включаючи онлайн-оплату та перерахування коштів на картку або розрахунковий рахунок. Також діє можливість оплати кур'єру під час доставки. Можливість оплати кур'єру у Вашому місті уточнюйте за телефоном (044) 5 99 99 70. Обмін та повернення товару здійснюється протягом 10 днів з моменту покупки, а також лише за наявності упаковки та гарантії купленого товару.

Термін доставки:

  • терміни постачання замовлень на суму менше 200,00 грн уточнюйте у менеджера;
  • після оформлення замовлення, доставка здійснюється через день;
  • у разі передзамовлених позицій термін поставки може становити від 3-х днів до 8 тижнів.

У разі можливості більш оперативної доставки наш менеджер зв'яжеться з Вами та уточнить нові терміни.

Доставка товару здійснюється кур'єрською службою «Нова пошта».

На сьогоднішній день це понад 1300 відділень, які забезпечують швидку доставку навіть у невеликі населені пункти по всій Україні.

При надсиланні перевізником Вам буде надіслано SMS-повідомлення з номером транспортної накладної. Якщо Ви не отримали такого повідомлення, зв'яжіться з нашими менеджерами будь-яким зручним способом.

У разі якщо при отриманні товару Ви приймаєте рішення відмовитися від нього, переконливе прохання – поінформуйте нашого менеджера про своє рішення.

Повернення чи заміна

Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути замінений або повернутий до магазину протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримано наступних умов:

  • товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів потрапляння рідини у виріб або на упаковку, документацію.
  • програмне забезпечення не зазнавало змін (крім випадків звернення до авторизованих СЦ, у такому разі має бути відповідна довідка про виконану роботу).
  • збережено товарний вигляд - тобто залишилися всі ярлики, етикетки та інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, упакований як за першої купівлі.

Існують всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують купівлю) збережені всі ярлики та заводське маркування.
Якщо цих умов дотримано, для здійснення повернення слід привезти товар у магазин або надіслати поштою (вартість доставки при цьому оплачує клієнт). Після огляду товару він буде замінений на інший або покупцеві буде повернено гроші.